在无处落脚的人海里,你的停靠成为岛屿

 
Fail for You - Luke Sital-Singh

【一生,做你的骑士:摘星取月,冲锋陷阵。万死不辞】

看《误打误撞》听到这首歌的,第一季片尾,响起来的时候,明明千钧一发的紧急关头,背景乐却这么温柔和缓,那一下子觉得出戏。但听着歌词才明白,把心爱之人置于危险的境地,是比被枪抵住太阳穴更绝望的事。

(《误打误撞》真的是最近看的最好看的一部剧,神脑洞,笨贼神偷的剧情,英国人的冷幽默配上是不是戳中心脏的小温暖。两季,酣畅。

Lyrics

This is getting hard to bare

想要坦诚真的很难,

Face it I’m not getting through

我可能难以跨过,

I don’t even think you care

甚至我认为你并不在意,

All the things I want for you

我想给你的一切。

I have been your champion

我是你的斗士啊,

So why do you walk away

而为何你要一走了之,

I, bought you the sky

让你拥有整片天空,

And the oceans too

还有海洋,

By, the look in your eye

就像你眼中看到的那样,

The only thing I couldn’t do

唯一我做不到的,

Was fail for you

就是让你失败,

Don’t ask me to fail for you

别让我为你失败,

My neck is so it down with gold

我不会轻易低头,

My glory always on display

我也有自己的荣耀,

Strangers in this street behold

街上的陌生人正在看着,

You just turn your head away

而你转身走了,

I will be your victory

我会为你胜利,

Still, you walk away

但你依然走了。

I, bought you the sky

让你拥有整片天空,

And the oceans too

还有海洋,

By, the look in your eye

就像你眼中看到的那样,

The only thing I couldn’t do

唯一我做不到的,

Was fail for you

就是让你失败,

Fail for you

让你失败

Fail for you

让你失败

Fail for you

让你失败

Fail for you

让你失败

Fail for you

让你失败

Fail for you

让你失败

Fail for you

让你失败

评论
热度(2)
Top

© 洋记杂铺 | Powered by LOFTER