在无处落脚的人海里,你的停靠成为岛屿

 
Find U - Raise

【或许,你喜欢二胡吗?】

开头这二胡音色,美得很,婉转悠扬。人声出来也不逊色,没有被过度电子调音的声音,很舒服。此外,整首歌特别丰富,带着点热带浩室的味道。间奏简直是大爱,以二胡音色结束,跟着鼓点抖肩膀的时候突然跟着二胡开始了慢动作的陶醉状。

做个好梦。

Lyrics

Don't you say it that I'm falling down

你别说我正在坠落

Into the dark till I hit the ground

坠入黑暗直到我撞上地面

Summer comes and I miss your smile

夏天来了,我想念你的笑容

 

You took my heart and you run away

你带走了我的心然后跑了

Left me here on an empty bay

留我在一个空荡荡的海湾

I hope you know that I'm lost without you

我希望你知道我失去了你

 

Let me be the one you need

让我成为你所需要的那一个

Fractures of your memories

你的记忆裂缝

And you will always be the one for me

然后你永远是我的唯一

 

Not even if the stars could take

即使星星也不能带路

The place for only you and me

到只有你和我的地方

I will find u,

我会找到你

I will find u!

我会找到你

 

Can't you see that I'm falling down

难道你看不出我正在坠落

Like every tear from a cloudy sky

就像乌云上的每一滴眼泪

The winter comes

冬天来了

You will see me drown

你会看到我沉溺

 

Let me be the one you need,

让我成为你所需要的那一个

Fractures of your memories

你的记忆裂缝

And you will always be the one for me

然后你永远是我的唯一

Not even if the stars could see

即使星星也不能带路

The place for only you and me

到只有你和我的地方

I will find u,

我会找到你

I will find u!

我会找到你

 

Ooh-oh ooh-oh oh

哦-哦 哦-哦-哦

I will find u

我会找到你

I will find u

我会找到你

I will find u

我会找到你

评论
热度(4)
Top

© 洋记杂铺 | Powered by LOFTER